Jak můžeme pomoci?

Je zcela normální, že máš během nakupování otázky, a jsme tu pro tebe. Sestavili jsme seznam nejčastějších otázek, abychom ti pomohli s tvými dotazy. Pokud máš další otázky, neváhej nás kontaktovat – rádi tě podpoříme!

Platby

Momentálně nabízíme pouze platbu předem (přímý bankovní převod), ale pracujeme na tom, abychom brzy poskytli více platebních možností. Veškeré podrobnosti najdeš zde.

Slevové kódy

Většinu slevových kódů lze do objednávky přidat později, ale pouze v případě, že vaše zásilka ještě nebyla odeslána.

Kontaktujte nás co nejdříve s číslem objednávky a slevovým kódem pro vaši objednávku. Rádi se o to postaráme, dokud je kód stále platný a vztahuje se na vámi zakoupené položky.

Vždy se prosím ujistěte, že jste kód zadali přesně tak, jak jste jej obdrželi. Doporučujeme kód vložit/zkopírovat do pole. Také se ujistěte, že váš slevový kód je stále platný.

Pokud váš kód stále nefunguje, kontaktujte nás a najdeme řešení!

Ne, dva a více slevových kódů na jeden nákup nejsou možné.

Doprava a doručení

Doručujeme do většiny zemí EU. Pokud není země při objednávání k dispozici, bohužel do této země momentálně doručovat nemůžeme.

Obvykle trvá 1-2 pracovní dny, než naše skladové zázemí zpracuje vaši objednávku a předá ji rakouské poště. Dodání do Česka trvá 2-5 pracovních dní. V době vrcholné sezóny se mohou dodací lhůty prodloužit, protože je přijímáno více objednávek, poštovní služby mají více balíků k doručení a další faktory, jako je logistika nebo špatné počasí, mohou hrát roli.

Samozřejmě ano! Po odeslání tvého balíčku obdržíš e-mail od Rakouské pošty s informacemi o sledování. Stačí kliknout na odkaz a zobrazit aktuální stav sledování tvé objednávky.

Upozorňujeme, že v neděli a o svátcích nejsou k dispozici žádné aktualizace zásilek. Tvá objednávka bude pokračovat k tobě následující pracovní den.

Pokud objednávka překročila odhadovaný čas doručení, informuj nás a my zkontrolujeme stav tvého balíčku.

Osobní odběr není možný

Produkty

Ano, je legální nakupovat od nás.

Můžeš zakoupit naše výrobky od 18 let.

Naše produkty z CBD ti nedají pocit “omámení”.

Můžeš najít přesné použití našich produktů zde.

Ne, to není možné.

U našich produktů je opakovaně zdůrazňováno, že se jedná výhradně o aromatické produkty, které jsou určeny k vykuřování.

Zaručujeme, že naše produkty splňují právní rámec a v případě pochybností můžeme předložit laboratorní výsledky složení. Kromě toho jsou policisté vyškoleni rozlišovat CBD produkty od nelegální marihuany.

Samozřejmě, budeme postupně růst a brzy ti nabídneme více produktů za skvělou cenu. Pokud chceš zůstat v obraze, přihlas se k odběru našeho newsletteru.

Kvůli vážnému rozdílu v kvalitě na trhu jsme se rozhodli, že naše produkty získáváme hlavně z Rakouska a částečně ze Švýcarska. Nakupujeme od zemědělců, kteří produkují za organických podmínek a kladejí si velký důraz na vysoké standardy kvality.

Chápeme naše ceny jako slevové ceny, které jsou přizpůsobeny velkoobchodním cenám. Protože pracujeme s obrovským objemem pro běžného spotřebitele, je pro nás možné nabízet produkty daleko pod běžné tržní ceny. Navíc se považujeme za průkopníka, moderní společnost, která má za cíl znovu vynalézt trh a něco vrátit společnosti.

Stav v roce 2019:

Ne! Pokud jde o kvalitu, musí být řečeno, že bychom se měli pohybovat v horním cenovém segmentu. Osobně jsme se podívali na mnoho výrobců v celé Evropě a po téměř 12 měsících příprav jsme dospěli k závěru, že kvalita ze Švýcarska není celosvětově vysoce ceněna zcela náhodou. Proto bylo pro nás jasné, že budeme obstarávat veškerý sortiment z tohoto trhu i za vyšší ceny.

Stav v roce 2020:

Po nesčetných dotazech, žádostech a podání ze strany Rakouska jsme po několika návštěvách dospěli k závěru, že se v Rakousku nedávno mnoho událo. Podařilo se nám najít několik výrobců, kteří nejsou svým švýcarským konkurentům v ničem podobní. Sami jsme překvapeni kvalitou, kterou jsme v oblasti outdooru mohli zažít. Proto pro nás nebude otázkou nabídnout zákazníkům zdaleka to nejlepší z obou světů.

Na konci roku bude zveřejněna fotografie předání darovaných produktů nebo poukázkových kódů na naší domovské stránce.

S tímto nápadem jsme přišli už na začátku studia medicíny s několika spolužáky. Jsme toho názoru, že společnost ve své současné podobě projevuje příliš málo lidskosti a lásky k bližním. A to i přesto, že všichni žijeme v bohaté společnosti.

Technické problémy

Je nám líto, že máš technické problémy!

– Vymaž cache, zavři všechny otevřené záložky, odeber všechny položky z košíku a přidej je znovu.

– Prosím ujisti se, že zadáváš všechny detaily své adresy úplně a správně. Nezapomeň na číslo domu.

– Zkus jinou platební metodu.

Pokud výše uvedené návrhy nepomohly a stále nemůžeš objednávku dokončit, kontaktuj nás zde a my ti pomůžeme!

Pokud se ti při zadávání objednávky zobrazí chybová zpráva, udělej prosím snímek obrazovky a pošli ho spolu se svou žádostí. Pomůžeme ti co nejrychleji!

Ne, nemusíš! Můžeš objednat zboží jako host, tedy bez nutnosti mít účet.

Můžeš se kdykoliv odhlásit z našeho newsletteru. Stačí kliknout na odkaz pro odhlášení v zápatí newsletteru.

Přejdi na stránku Můj účet a zvol kategorii Objednávky. Zde máš přístup ke všem objednávkám, které jsi vytvořil(a) se svým zákaznickým účtem.

I když nás těší, že jsi byl(a) součástí rodiny CBDdiscounter, respektujeme tvé rozhodnutí odejít. Pokud si přeješ zrušit svůj účet, máš vždy možnost tak učinit. Vyplň prosím kontaktní formulář s tvými údaji a my ti rádi pomůžeme. Pokud jsi nedávno provedl(a) objednávku, nedoporučujeme účet rušit, protože bys mohl(a) postrádat důležité aktualizace od nás.

Objednávky

Pokud máš zákaznický účet, zkontroluj prosím, zda jsi správně zadal(a) e-mailovou adresu.

Pokud jsi našel(našla) chybu nebo nemáš zákaznický účet, obrať se na nás – rádi ti co nejrychleji pomůžeme.

Převody z České republiky nebo jiných zemí trvají 1-2 pracovní dny, než k nám dorazí.

Jakmile obdržíme tvůj převod, obdržíš fakturu jako potvrzení platby. Poté bude tvoje objednávka zabalena a odeslána.

Pokud tvůj převod trvá déle než 2 pracovní dny, kontaktuj nás prosím, rádi ti pomůžeme.

Převedl(a) jste fakturovanou částku, ale neuvedl(a) variabilní symbol a jméno na převodu nesouhlasí se jménem na objednávce? V tomto případě se na nás prosím obraťte, rádi zkontrolujeme, zda jsme váš převod již obdrželi.

Samozřejmě nabízíme také velkoobchodní podmínky pro prodejce.
Všechny podrobnosti najdeš zde.

Pokud jsme od tebe ještě neobdrželi platbu, můžeš svou objednávku zrušit. Napiš nám prosím e-mail na office@cbddiscounter.at a uveď číslo své objednávky. Případně vyplň náš kontaktní formulář. Ozveme se ti co nejdříve.

Stav objednávky „V čekání“ znamená, že tvoje objednávka je zpracovávána a podle způsobu platby bude po přijetí platby připravena k odeslání.
Stav objednávky „Dokončeno“ znamená, že tvoje objednávka je připravena a čeká na vyzvednutí poštou. Jakmile pošta obdrží tvůj balíček a zpracuje ho v distribučním centru, obdržíš odkaz pro sledování zásilky e-mailem.

Prosím, kontaktuj nás na office@cbddiscounter.at nebo vyplň náš kontaktní formulář. Ozveme se ti co nejdříve.

Nenašel(a) jsi, co hledáš?

Select your location